به مشاوره نیاز دارید ؟

درباره ی نماسایت

چرا طراحی وب‌سایت فروشگاه اینترنتی اهمیت دارد؟

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، مانند یک فروشگاه شبانه‌روزی عمل می‌کند و حتی در زمان استراحت، در حال جذب مشتریان، راهنمایی آنها و فروش محصول است.

بیشتر بدانید

چرا طراحی سایت فروشگاه اینترنتی را به نماسایت بسپاریم؟

  1. تحقیقات بازار و بررسی رقبا

    در نماسایت، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، بدون شناخت بازار و رقبا انجام نمی‌شود. زیرا این شناخت است که موفقیت فروشگاه اینترنتی را در جذب و خفظ مشتری تضمین می‌کند. در این مرحله به دنبال، نقاط ضعف و قوت بازار و رقبا هستیم تا با طراحی یک مزیت رقابتی، مسیر جذب مشتری و رشد هموار شود.

  2. طراحی متناسب با پرسونای مخاطب

    ما در نماسایت آگاهیم که تجربه کاربر و نیازهای مشتری، حرف اول در موفقیت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی است. بنابراین، مخاطبان را مطالعه می‌کنیم تا با شناخت نیازها و رفتارهای آن‌ها، بهترین طراحی سایت فروشگاه اینترنتی را اجرا کنیم.

  3. پنل مدیریت فروشگاه اینترنتی قدرتمند و حرفه‌ای

    در نماسایت، پنل مدیریت اختصاصی فروشگاه اینترنتی به‌گونه‌ای طراحی می‌شود که بدون نیاز به متخصص، بتوانید در فروشگاه اینترنتی خود محتوا و محصول منتشر کنید و تغییرات لازم را به سرعت و سادگی در پنل مدیریت فروشگاه اینترنتی اعمال کنید.

  4. طراحی سایت فروشگاه ایننترنتی با هزینه مناسب

    در نماسایت تعرفه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، متناسب با تعداد صفحات، امکانات و سطح کدنویسی بخش‌های مختلف وب‌سایت، متفاوت است. پس از ثبت سفارش طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و تصمیم‌گیری در مورد جزئیات بخش‌های مختلف فروشگاه اینترنتی، همکاران نماسایت در جلسه‌ای این جزئیات را همراه با هزینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به اطلاع شما خواهند رساند.

  5. تیم پشتیبانیِ همیشه همراه

    پیش از ثبت سفارش طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، می‌توانید از طریق وب‌سایت درخواست مشاوره ثبت کنید. کارشناسان نماسایت در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت. تیم پشتیبانی نماسایت در ساعات اداری پاسخ‌گوی سوالات است.

  6. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با کدنویسی اختصاصی

    هر فروشگاه اینترنتی، متناسب با نوع محصول، مدل کسب‌وکار و مخاطبی که دارد، امکانات و ضرورت‌های خاص خود را دارد. در نماسایت، هر وب‌سایت با کدنویسی اختصاصی طراحی می‌شود و از قالب‌های آماده استفاده نمی‌شود.

  7. طراحی بدون محدودیت در فرانت اند (Front-End)

    مایل هستید فروشگاه اینترنتی شما چه ساختار و ظاهری داشته باشد؟ جزئیات را با ما به اشتراک بگذارید تا تیم طراحی وب‌سایت نماسایت، بدون هیچ محدودیتی، ظاهر و فرانت اند دلخواه شما و جذاب برای کاربران را طراحی کند. ما تلاش داریم متناسب با اهداف فروشگاه اینترنتی، نیازهای مخاطبان و همچنین سلیقه شما، وب‌سایتی با تجربه کاربری عالی و موردپسند طراحی کند.

  8. استفاده از یک دیتابیس بزرگ با امکان ارث‌بَری

    به واسطۀ سال‌ها تجربه طراحی وب‌سایت‌های مختلف، ما در نماسایت به یک دیتابیس بزرگ از اطلاعات لازم برای وب‌سایت‌ها دسترسی داریم که به راحتی بر وب‌سایت قرار می‌گیرد و نیازی به بارگذاری مجدد این اطلاعات توسط مشتری نیست.

  9. ارائه پکیجی کامل خدمات لازم برای سایت فروشگاه اینترنتی

    در کنار طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، لازم است فرایندهایی مانند سئو نیز اجرا شود تا صفحات محصول در نتایج موتورهای جستجو، جایگاه خوبی کسب کنند. در نماسایت در کنار طراحی فروشگاه اینترنتی، خدمات دیگری مانند تدوین استراتژی کسب و کار در فضای آنلاین، سئو و بهینه سازی وب‌سایت فروشگاهی و افزایش بازدید ارائه می‌شود.

  10. طراحی گرافیک خلاقانه و اختصاصی

    تیم طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در نماسایت، طراحان UI/UX حرفه‌ای دارد که یک تجربه کاربری کاربردی و در عین حال چشم‌نواز را ارائه می‌دهند. بخش‌های گرافیکی و تصاویر به صورت اختصاصی برای وب‌سایت هر فروشگاه اینترنتی طراحی و اجرا می‌شود.

  11. طراحی فروشگاه اینترنتی با امنیت بالا

    امنیت فروشگاه اینترنتی شما از اولویت‌های ما در نماسایت است. وب‌سایت‌های طراحی شده در نماسایت، تمامی تست‌های امنیتی را پشت سر گذاشته‌اند. تلاش ما نگهداری مطمئن اطلاعات کاربران و کسب‌وکار شما و همچنین استفاده از روش‌های پرداخت ایمن در فروشگاه اینترنتی است.

  12. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به ۱۶ زبان

    اگر نیاز دارید که فروشگاه اینترنتی شما چند زبانه باشد، خوشبختانه در نماسایت امکان طراحی وب‌سایت فروشگاه اینترنتی به ۱۶ زبان زنده دنیا وجود دارد.

  13. مراحل طراحی وب‌سایت شرکتی در نماسایت

    اگر تصمیم گرفتید که طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خود را به نماسایت بسپارید، خوب است بدانید وب‌سایت شما مراحل زیر را طی می‌کند تا طراحی شود و در نهایت انتشار بیابد.

    1. تحقیقات بازار و بررسی رقبا 2. تعیین پرسونای مخاطب 3. تعیین اهداف و استراتژی فروشگاه اینترنتی 4. طراحی UI/UX اختصاصی 5. برگزاری جلسه بررسی UI/UX 6. کدنویسی اختصاصی 7. انتشار آزمایشی و اولیه 8. رفع مشکلات احتمالی 9. انتشار وب‌سایت

نماسایت
نماسایت
نماسایت
نماسایت
نماسایت
نماسایت
نماسایت
نماسایت
نماسایت

دسترسی به بازار بزرگ‌تر و مشتریان بیشتر

مسئلۀ فروش برای فروشگاه‌های محصولات و برندهای تولیدکننده محصول، حیاتی‌ترین مسئله است. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، مانند یک فروشگاه شبانه‌روزی عمل می‌کند و حتی در زمان استراحت، در حال جذب مشتریان، راهنمایی آنها و فروش محصول است.

نمایش محصولات شما در نتایج جستجوی اینترنتی

با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، محصولات شما به کاربران زیادی که در فضای آنلاین در جستجوی محصول شما هستند، نمایش داده می‌شود. اگر فروشگاه اینترنتی مطابق با اصول سئو و با تجربه کاربری مناسب طراحی شده باشد، یک فرصت فوق‌العاده برای چند برابر شدن فروش و مشتریان فراهم ساخته است.

حرکت همگام با رفتار مصرف‌کننده

با گسترش اینترنت و فضای آنلاین، رفتار مصرف‌کننده نیز تغییر کرده است. افراد، به خصوص نسل‌های جوان، برای خرید و یافتن جواب، در قدم اول به اینترنت مراجعه می‌کنند و عبارت موردنظر خود را جستجو می‌کنند. به‌همین دلیل با آماده‌سازی بهترین طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، یک پایگاه داده از اطلاعات محصولات و مرجع خریدی معتبر فراهم خواهد شد.

راه‌اندازی یک شعبه در فضای آنلاین

حضور برند یا فروشگاه محلی شما در فضای آنلاین، به یک ضرورت تبدیل شده است. مخاطب در زمان نیاز به محصول، حتی پیش از مراجعه حضوری برای خرید، در فضای آنلاین نام برند و محصول را جستجو می‌کند. ظاهر سایت فروشگاه اینترنتی و تجربه‌ای که کاربر در وب‌سایت دارد، در تصمیم‌گیری خرید او تاثیر بسیار زیادی دارد.

بهترین طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، چه ویژگی‌هایی دارد؟

ساختار کدنویسی و فنی قوی

یک شرکت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، وب‌سایتی طراحی می‌کند که کدهای آن به درستی و سریع اجرا می‌شوند و زیرساخت لازم برای اجرای تغییرات لازم فراهم است. همچنین، در بهترین طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به نحوۀ نمایش وب‌سایت در دستگاه‌های مختلف (تلفن همراه، تبلت و رایانه شخصی) توجه شده است.

امنیت بالای اطلاعات بدون امکان نفوذ

طراحی وب‌سایت فروشگاه اینترنتی، نیاز به امنیت بالایی دارد، زیرا مشتریان با اعتماد به فروشگاه اینترنتی، مشخصات هویتی و آدرس محل سکونت خود را در آن ثبت کرده‌اند. نفوذ به فروشگاه اینترنتی و افشای اطلاعات مشتریان، نه تنها یک تهدید برای کسب و کار به حساب می‌آید، بلکه آغازی برای از بین رفتن اعتماد مشتریان و شکل‌گیری یک تصویر نامناسب از برند در ذهن مخاطب است.

تجربه کاربری مناسب مخاطبان فروشگاه اینترنتی

مخاطبان در یک سایت فروشگاه اینترنتی، به دنبال یک تجربه خرید لذت‌بخش هستند. به همین دلیل، ساختار وب‌سایت و صفحات آن و محتوای موجود در وب‌سایت باید راهنمای جامع و کامل مشتری در مسیر خرید باشد. شرکت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با درنظر گرفتن پرسونای مخاطب و رفتارهای آنان، وب‌سایتی طراحی می‌‌کند که متناسب با نیاز کاربر، در بخش‌های مختلف بتوان تغییراتی ایجاد کرد.

پنل مدیریت فروشگاه اینترنتی ساده و با امکانات مختلف

پنل مدیریت وب‌سایت در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، اهمیت زیادی دارد. پنل مدیریت باید در عین توجه به مسائل امنیتی، ساده باشد و در عین حال، امکانات متعددی را در اختیار مدیر فروشگاه اینترنتی قرار دهد، تا بتواند تغییرات مدنظر خود را با چند کلیک اعمال کند.

امکان ثبت نظر و امتیاز توسط کاربران

یکی از موارد مهم در زمان سفارش طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، در نظر گرفتن امکان ثبت نظر و درج امتیاز برای هر محصول یا برند است. این بخش به کاربران فروشگاه اینترنتی کمک می‌کند آگاهانه‌تر تصمیم بگیرند و در نتیجه رضایت بیشتری از خرید خود احساس کنند.

امکانات عالی برای پشتیبانی مشتریان در فروشگاه اینترنتی

در زمان طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، باید زیرساخت لازم برای حرکت راحت و سریع مشتری در میان صفحات در نظر گرفته شود. به‌علاوه، امکاناتی مانند چت آنلاین، سوالات متداول، جستجوی قوی و دقیق و روش‌ها و درگاه‌های پرداخت متفاوت، به کاربر کمک می‌کند با خیالی آسوده و سریع‌تر خرید خود را نهایی کند.

فرم ارتباط با نماسایت

فرم ارتباط با ما

با مشاوره رایگان برای طراحی سایت تجاری، فروشگاهی و سئو همراه شما هستیم

نماسایت

سوالات متداول شما

آیا سایت‌های شما بهینه‌سازی شده هستند؟

بله، در نماسایت، ما به ارائه وب‌سایت‌هایی با بهینه‌سازی عالی می‌پردازیم. از تگ‌های مهم گرفته تا سایت‌های بدون خطا، همچنین سیستمی برای پیگیری رتبه وب‌سایت شما در گوگل نیز فراهم است.

آیا مدیریت محتوای شرکت شما از کد آماده استفاده می کند ؟

خیر، نماسایت به این نکته افتخار می‌کند که تمامی طرح‌های گرافیکی و کدنویسی‌های انجام شده برای پروژه‌های طراحی وب‌سایت‌ها به صورت کاملاً اختصاصی و بدون استفاده از هرگونه مدیریت محتوای آماده خارجی صورت می‌پذیرد. تمرکز ما بر ارائه راه‌حل‌هایی منحصر به فرد و سفارشی است که دقیقاً با نیازهای کسب و کار شما همخوانی داشته باشد و بهترین تجربه کاربری را ارائه دهد.

آیا آموزش برای بروزرسانی سایت طراحی شده ارائه می‌دهید؟

بله، پس از تکمیل پروژه، در جلسات آنلاین که برای نمایندگان مشتریان برگزار می‌کنیم. کنترل پنل وب سایت به گونه‌ای طراحی شده که استفاده از آن بسیار ساده است و تنها به دانش ابتدایی و اینترنت نیاز دارد.

آیا فرقی میان طراحی سایت، طراحی وب‌سایت، طراحی صفحات وب و طراحی وب وجود دارد؟

خیر، از نظر عملی تمام این اصطلاحات به یک معنا هستند و به فرآیند ساخت و توسعه وب‌سایت اشاره دارند. اما ممکن است افراد مختلف برداشت‌های متفاوتی از این اصطلاحات داشته باشند.

آیا امکان انتخاب طرح‌های از پیش آماده‌شده توسط شما وجود دارد تا هزینه‌ها کاهش یابد؟

بله، شما می‌توانید از طرح‌های پیش‌آماده ما استفاده کنید.

نظرات ارزشمند مشتریان

پیراژ پویا

هدف ما داشتن سایت زیبا و منحصر به فرد بود که نمایش پروژه ها و نمونه کارهای شرکت رو به نمایش بگذاریم و بسیار خوشنود هستیم که با نماسایت کار میکنیم. وب سایت: https://piragco.com

سانا عایق

به دلیل رضایتی که از همکاری با تیم نماسایت داشتیم به غیر از سایت اصلی، طراحی 4 سایت دیگرمون رو هم بهشون سپردیم. وب سایت: https://sanaig.ir

بازرگانی تیک

هر آنچه که در سایت نیاز داشتیم در نماسایت برطرف شد. ممنونم وب سایت: www.teakshop.ir

ورگر

سایت خلاقانه و زیبا خواسته ما از نماسایت بود که به خوبی اجرا شده است. وب سایت: www.vergeur.com

ویتاشه

متناسب با درخواست و سلیقه ما سایت کدنویسی و اجرا شد. عالی هستید. وب سایت: www.vitashe.co

ژیوار گستر

با توجه به اجرای دقیق وب سایت و رضایت از خدمات نماسایت، نرم افزار یکپارچه ژیوار رو هم از همین مجموعه خریداری کردیم. وب سایت: www.zenithhome.org

آکاجو

خیلی ممنون از صبر و حوصله تیم طراحی که به ما کمک کردند تا به طرح دلخواهمون برسیم. وب سایت: www.ansonkitchen.com

نماسایت
تماس با نماسایت